onsdag 17 mars 2010

Goda Ideér och Förslag

Hej alla !!!!

Jag skulle vara tacksam om ni alla entusiaster som brinner för en förbättrad Nissan som fiske och rekreations vattendrag kunde notera tankar och ideér om detta här på bloggen. Jag tror att det är ett bra forum att kunna nå ut till många både snabbt och brett. Här har du din möjlighet att göra din röst hörd, jag kan å styrelsen i Nissans Vänners vägnar lova, att vi på ett engagerat och bra sätt skall ta hand om dina tankar och se till att de hamnar där de skall vara.

Alltså välkomna med ideér.

Du kan även läsa på vår hemsida NISSANSVANNER.SE

Styrelsen Nissans Vanner / ordf. Rolf Calissendorff

1 kommentar:

  1. Hej,

    jag undrar hur tankarna går kring fiskevård. Jag tänker t.ex. att det borde finnas några biflöden som skulle kunna fiskevårdas för att få upp produktiviteten. Jag läste om Råån söder om Helsingborg där man fiskevårdat en hel del. Är detta något för Nissan? Vad har gjorts de senaste åren?

    MVH/ Robert Rosén

    SvaraRadera